2 Ekim 2012 Salı

Sıla İmkansız Şarkı Sözü
Batık bi gemi, ay, gök sakin,
Gün suskun, biz sakin,
Çare yoksa senin yüzünden.
 Sarındık güya bembeyaz,
Karanlık hayatın o perçemi
Kaçaksak benim yüzümden.
 Varlığı belirsizim,
Anlaşılır mı yokluğu..
Hangi dil anlatmaya yetkin
Yeterince sonsuzu…
 İmkânsız, İnanmam 
Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma olmaz…
İmkânsız, İnanmam
 Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma olmaz…
 Senle ben sadeceyiz
Nihayet arbedeyiz
Üveysek hiç konuşma
Ahh benim deli goncam,
Ufku yetim kara gecem,
Dengim benim dengesizim..
 Varlığı belirsizim,
Anlaşılır mı yokluğu ?
Hangi dil anlatmaya yetkin ,
Yeterince sonsuzu…
 İmkânsız, İnanmam 
Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma olmaz…
İmkânsız, İnanmam
 Yalvarırım, dayanmam
Can bu yıkık, kırık dökük
Yapma olmaz…

0 yorum:

Yorum Gönder