28 Ekim 2012 Pazar


Sefa Topsakal Yalnızlık Korkusu Şarkı Sözü
Olur ya bir gün o korkunç ayrılık çalarsa kapımızı ansızın,
Ne olur bırakıp gitme beni, yalnızlıktan korkarım...
Olur ya bir gün o korkunç ayrılık çalarsa kapımızı ansızın,
Ne olur bırakıp gitme beni, yalnızlıktan korkarım...

Bilirim ellerim üşümez benim,
Yine de muhtacım sıcaklığına,
Beni ısıtan sen ol,
Yanımda sen ol isterim,
Elimde değil sevgilim
Seni çok, seni çok özledim...

Yalnızlık korkusu bahane aslında,
Sen ol isterim yanımda, baş ucumda.
Karanlık dünya olamaz umurumda,
Işığım, güneşim ol isterim...
Yalnızlık korkusu bahane aslında,
Sen ol isterim yanımda, baş ucumda.
Karanlık dünya olamaz umurumda,
Işığım, güneşim ol isterim...

Bilirim ellerim üşümez benim,
Yine de muhtacım sıcaklığına,
Beni ısıtan sen ol,
Yanımda sen ol isterim,
Elimde değil sevgilim
Seni çok, seni çok özledim...

Yalnızlık korkusu bahane aslında,
Sen ol isterim yanımda, baş ucumda.
Karanlık dünya olamaz umurumda,
Işığım, güneşim ol isterim...
Yalnızlık korkusu bahane aslında,
Sen ol isterim yanımda, baş ucumda.
Karanlık dünya olamaz umurumda,
Işığım, güneşim ol isterim...

Söz: Uğur Bekar
Müzik: Gülşah Kargılı

0 yorum:

Yorum Gönder