30 Ekim 2012 Salı


Kolera Herkes Masum Kim Suçlu? Şarkı Sözü

Hayatlarımız kazı kazan, serin sularımızı yudumlarken altımızda kaynıyor kazan
Bense rap yapmak kızgın kumlardan serin sulara dalmak hatta uçmak istiyorum vakitsizce çatlıyor kozam
Olduğundan zordur kolay görünen her şey
Biliyorsan en kolaydır dünyadaki en zorlu şey,
Olup bitene bakınca, nefes almak güzel şey
Kötüye gidince her şey moral grafiğim düşey
Tatlı dakikalar da var canımın acısı olsa da
Üzüntüler mutluluğumu kovmaya çalışsa da
Bir değil karşımda şayet on kapı açılsa da
benim kapım tektir kim kovmaya çalışsa da
Hayy'dan gelen varır Hu'ya, Hayy da da O'nun adıdır Hu da
Bilmeyenler öğrenir bu sedayla
Adım eser vefada ibretim her selada en güzel nasipten kısmetsizler inkarda

Kötüsün, olmuştur kalpleri kırdığın
Bir senin inandığın haklılık
En haksıza bakınca iyisin, yine iyisin
O zaman kim, kim suçlu ? Sen suçsuzsan kim suçlu ?

Ben masum kim değil ki ? Herkes masum kim suçlu ?

Bu çırpınış hiç yakışmıyor alev saçan ejderhaya
Zalim ateş püskürür alevi karışır havaya
Günler giderek ağırlaşır zalimin saltanatında
Sana söylemeye çalışıyorum ama boyun boyumun altında
Mutluluğum kayan yıldızın hızında
Bir görünür bir kaybolur yıldırım damarlarında
Bir çok mutsuz kaldırım kenarlarında
Dışımda dışı kabuk tutmuş ispermeçet balina bense onun karnında
Dışarıda soğuk insanlar
Pencerem buhar ateşi yaktım ben de soframdan uzaklaştı kurtlar
Karaya vuran balinalar intihar eden yunuslar
Bu devran döndükçe böyle gün gelir deniz yanar
Sevdalandığın sana sevdalansın istedin
Sana sevdalanmışlarıysa bir gün olsun görmedin
Nice acılar çektin de sanki hiç çektirmedin
Sen hem masum hem haklı hem de..

Kötüsün, olmuştur kalpleri kırdığın
Bir senin inandığın haklılık
En haksıza bakınca iyisin, yine iyisin
O zaman kim, kim suçlu ? Sen suçsuzsan kim suçlu ?
Ben masum kim değil ki ? Herkes masum kim suçlu ?

0 yorum:

Yorum Gönder