27 Ekim 2012 Cumartesi


Manga Hayat Bu İşte Şarkı Sözü
Bazen ben de terk edip
Gidebilsem keşke diyorum
İçimde bir İstanbul var ondan vazgeçemiyorum

Belki sen de bir gün
Geçersin diye köprülerinden
Yakıp yıkamıyorum
Koparıp da atamıyorum içimden

Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hap solursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

Söyle taşı toprağı
Altın olmuş kaç yazar
Delik testi umutlarım
Akar altından azar azar
Söyle, neye yarar yaşamak altın bir kafeste
Bir yanım seni beklerken
Diğeri bekler ölümü ağır ağır

Hayat bu işte
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hap solursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun

Söz: Yağmur Sarıgül, Haluk Kurosman
Müzik: Yağmur Sarıgül, Ferman Akgül, Tuluyhan Uğurlu
Albüm: Şehr-i Hüzün (Nisan 2009)

0 yorum:

Yorum Gönder