27 Ekim 2012 Cumartesi


Manga Üryan Geldim Şarkı Sözü
Bir gece vakti ansızın
Fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim
Gerçegi gördüm anladım
Bir gece vakti ansızın
Yavaşça kalktım uyandım
Vurdum kendimi, vurdum yollara
Ovaları, dağları ben astım
Arkama dönüp bakmadan
Kendime sorular sormadan
Geceleri köyleri, kentleri geçtim
Yürüdüm durdum güneş doğmadan
Bir gece vakti ansızın
Fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim
Gerçegi gördüm anladım

Üryan geldim yine üryan giderim
Var mı elde ölmemeye fermanım
Azrail gelmiş can talep eyler
Var mı, var mı ölmeye dermanım

Herkes kendine taparken
Sıkılıp durdum aynı bedenden
Kimimize düşman kimimize dostken
Ölümden bile korkmadım
Attım kendimi yabancı kollara
İnanıp durdum boş dualara
Şeytanı haktan, düşmanı dosttan
Hayrı da serden ayıramaz oldum
Bir ömür sürdü hayallerim ama
Bir geceye sığdı tüm hüsranım
Aklımı fikrimi çelemedi yalanlar
Asla yoldan çıkmadım
Bir gece vakti ansızın
Fark ediverdim yalnızım
Fark ediverdim, kendime geldim
Gerçeği gördüm anladım

Üryan geldim yine üryan giderim
Var mı elde ölmemeye fermanım
Azrail gelmiş can talep eyler
Var mı, var mı ölmeye dermanım

Söz: Karacaoğlan, Yağmur Sarıgül
Müzik: Yağmur Sarıgül
Albüm: Şehr-i Hüzün (Nisan 2009)

0 yorum:

Yorum Gönder