31 Ekim 2012 Çarşamba


Seyyal Taner Leyla Şarkı Sözü
Mecnunun dilinden dinledi bütün dünya
Leyla leyla diye inledi bütün dünya
Zamandır bu değişti
Ne çöl kaldı ne sahra
Kendine mecnunsuz bir yol seçti Leyla

Leyla Leyla
Efsane oldu leyla
Mecnuna kul oldu yandı kül oldu leyla
Leyla Leyla doğruyu buldu Leyla
Mecnunu unuttu zamana uydu leyla

Rastladım ben ona daha dün sokakta
Dönüp baktı bana gülümsedi hatta
Bir cilve bir eda
Ne güzeldi Leyla
Mecnunu unuttu ne hoş oldu Leyla

Leyla Leyla
Şarkımın özü Leyla
Binlerce türkünün efsane sözü Leyla
Leyla Leyla
Hanım kızı Leyla
Sahneler yıldızı, şehir kızı Leyla

Leyla Leyla, ahh Leyla

Dedim kız bu ne hal?
Dedi kaderin oyunu
Dedim değişmez masal
Dedi değişir sonu
Zamana uydu Leyla
Seçti kendi yolunu
Artık değişti dünya
Aşk bir akıl oyunu

Leyla Leyla
Efsane oldu Leyla
Mecnuna kul oldu yandı kül oldu Leyla
Leyla Leyla doğruyu buldu
Mecnunu unuttu zamana uydu Leyla

Leyla Leyla
Ahh Leyla

Durma Leyla çizdin sen yolunu
Bitsin bu masal bitirelim bu oyunu

Leyala Leyla ahh Leyla

Söz-Müzik : Olcayto Ahmet Tuğsuz
Düzenleme : Garo Mafyan

0 yorum:

Yorum Gönder