28 Ekim 2012 Pazar


Demet Akalın Boşuna Şarkı Sözü
Gözlerimden kayıp gitti yollar
Düştüm ardına seni bulamadım
Ne aşklar yaşadım bugüne kadar
Senin gibi vicdansıza rastlamadım

Boşuna üflemişiz o mumları
Boşuna kum olmuş ayaklarımız
Yağmurlar boşuna ıslatmış bizi
Boşuna izlemişiz aşk filmleri
Boşuna gün doğmuş batmış
Boşuna sevmişiz kız çocuklarını
Mektuplar hep boşuna yazılmış
Boşuna beklemişiz yarınları

Ellerimden kayıp gitti yıllar
Koştum peşinden tutamadım
Ne aşklar yaşadım bugüne kadar
Senin gibi vicdansıza rastlamadım

Boşuna üflemişiz o mumları
Boşuna kum olmuş ayaklarımız
Yağmurlar boşuna ıslatmış bizi
Boşuna izlemişiz aşk filmleri
Boşuna gün doğmuş batmış
Boşuna sevmişiz kız çocuklarını
Mektuplar hep boşuna yazılmış
Boşuna beklemişiz yarınları

Söz: Emrah Karaduman
Müzik: Emrah Karaduman

0 yorum:

Yorum Gönder