27 Ekim 2012 Cumartesi


Manga Alışırım Gözlerimi Kapamaya Şarkı Sözü
Tertemizdi sanki dünya
Gözlerimi açtığım anda
Hiç düşünmeden inandım
Masal tadında yarınlara
Yalanlar ortasında kaldı tüm çocukluk anılarım
Çizgi romanların dışında
Bir kahraman bulamadım
Toz pembe olmasaydı keşke tüm rüyalarım
Hep sorular sordum ama cevaplarını alamadım
Hep yalan söylenmiş hep yalan
Kavuşamadı hiç ayrılanlar
Masallar gerçek olmadı
Aşık olduğum sokaklarda kimseler konuşmadı
Ama şehir hiç susmadı
Hep ağladı hep ağladı

Son bir umut verse biri
Ve güzel olacak bir gün her şey dese
Ben inanırım belki de bu yalana
Ben de alışırım gözlerimi kapamaya

Bir yol görünse uzaklarda
Işıklar altında son bulan
Melekler alsa beni götürse
Karanlığa teslim olmadan
İşkence gördü asfaltlar
Çatlaklarına kan doldu
Yıkıntılar arasında
Kaç çocuğun hayalleri kayboldu
İnsan neden kendini unuttu
Neden kendinden oldu
Hangi yolda kaç kişi
Bir hiç uğruna canından oldu
Hep yalan söylenmiş hep yalan
Ayrılanlar hiç kavuşmadı
Dinlediğim masallar hiç gerçek olmadı
Kimse sandığım kadar masum kalmadı
Savaş durmadı ölüm azalmadı

Son bir umut verse biri
Ve güzel olacak bir gün her şey dese
Ben inanırım belki de bu yalana
Ben de alışırım gözlerimi kapamaya

Söz: Ferman Akgül
Müzik: Yağmur Sarıgül, Ferman Akgül
Albüm: Şehr-i Hüzün (Nisan 2009)

0 yorum:

Yorum Gönder