30 Ekim 2012 Salı


Kolera Çocukken MC Şarkı Sözü
Aylak beatlere rap yapmak kolay ağzına gelen ilk lafı söyle tutar babalama kem rapi bu kadar kafa didmek istesek hit olurdu seri rap ağırdan alışım keyfimden kahya olarak seni seçtim ben soluk almadım hiç farkettiysen gir geri sen nasıl çıkageldiysen.Çok çulun varsa neden üstünde hep aynı çaput ben diyeyim sen içten telef ilk günden malup anlat her şeyimi katıksız yok bir bildiğin ki suratsız sen uykuda benim rap duraksız albatros gibisin kanatsız pis boğazlısın sen dalaksız.Dilin kemiği yoksa onu da yersin sen dikkat Somali bile senden tok bin kat yedin ağzına bin kere yedi katlı tokat doy artık iki yüzün birini at artık beni sal kendine bak artık bir ben olamazsın çok geç artık tez jetinle kodesine gir artık

NAKARAT
Gül kimdir ben kimim çare nerde bilmezsin yâre nedir yalan kimdir yar kimdir görmezsin.Bak gör,kime gülüyor hayat,kimi durduruyor,kimi kolluyor kime düşman kime cennet kime sadık kimi kandırıyor.Bak gör çarçabuk bitiyor kimi malup kimi efsane Kolo'nun kurşun kalemle çizdiği her dizedir berceste.

İçimi açıp bir yarsam görsen kendi içinden utansan hayrolur kendini tutsan kaybolur sen tutsakken zaman gaybolur herkese halin ayıp olur kibrin zam gele delilere tırlatmaya bir milim değere binecek en önemsiz dakikalar hür olarak geçirdiğin.G.I. Jane kadar kelsin ve de bir o kadar talihsiz yok bir günün gıybetsiz bari olsaydın kaprissiz bulabilseydin yolunu bensiz konuşuyorsun yerli yersiz çatal dilin denli densiz bir nefes al bensiz olmuyor mu rol modelsiz ? Şekli var sevmenin yaptığın sevdiğini yerden yere vurmak gibi o olmak ya da ona yakın olmak olamazsan aklı oynatmak gibi.Ben kokar sözün ben kokar saçın ben şakır dilin ben bakar gözün baltayı taşa kötü çarptın kendi sahnemde rapten ekmek yedim ben.Sen rapi tanıdığında çocuktun fark bu ben daha çocukken MC istediğiniz hız olsun Kolo söyler hıza bulaşır Melankoli dinler bizi Ali Veli deli bazen sıkı kavrar elim ipi tanı mikrofondaki dişi tipi kurşun kalemli katibi

NAKARAT
Gül kimdir ben kimim çare nerde bilmezsin yâre nedir yalan kimdir yar kimdir görmezsin.Bak gör,kime gülüyor hayat,kimi durduruyor,kimi kolluyor kime düşman kime cennet kime sadık kimi kandırıyor.Bak gör çarçabuk bitiyor kimi malup kimi efsane Kolo'nun kurşun kalemle çizdiği her dizedir berceste.

0 yorum:

Yorum Gönder