30 Ekim 2012 Salı


Kolera Görünmez Şarkı Sözü

Yürürüm ayak sesim duyulmaz, ben nam-ı diyar görünmez
Yarı değerli bir madenim, kadrim bilinmez
Kabuslarıma ben yeterim, zerre uykum delinmez
Ve sinirlerim laçka olmuş kolay kolay gerilmez
Önce sen tutuşacaksın madem sen bir deli fişek
Hayat kara kuşak, ölümlüye olmuyor uşak
Ellerimin ardından çıkıp bir ce ee hoşgeldin
Bu hayat hep böyle canım, hep dişe diş, kin kine
Zor anlar birden bire bayram olur ve işte hayat sürprizlerle dolu bazen şahane
Dün hiç bilmediğini belki bugün öğrenirsin
Alem-i cihanı olsan unutma hiçbir şeysin
Hatırla adımı ben nam-ı diyar görünmez
O kadar sonsuz ki ruhum ucu bucağı görünmez
Sahipsiz değilim ama sahibim de görünmez
Verilen boş bir teselli, ölenle ölünmez

Açmadım kendimi kimseye, ben madara mı oldum herkese ?
Kim bilebilir ki gerçek ne ? Ya da gerçek için sağlamanız ne ?
Açmadım kendimi kimseye, ne ki derdin benim derdimle ?
Kim bilebilir ki gerçek ne ? Ya da gerçek için sağlamanız ne ?
Düşündüm, aradım hani nerdeler ? Koca yalanlar hep sırları perdeler
Düşündüm, aradım hani nerdeler ? Koca yalanlar hep sırları perdeler

Geçti gitti ocaklar kafamda bir çok bilmecem var artık çocuklar
Kara görünümlü ak kararlar,
Kararımca yerleştirdim yüzüme insan savarlar
Bir yanım beyaz, bir yanım siyah
Bazen görünmezlik güzel görünmekse gereksiz
Üzülüyorum bu insanlar neden bu kadar sevgisiz
Anlamıyorum bazen de gülüyorlar nedensiz
Dünya size güzel madem öyle olmaz çengisiz
Vur haydi patlasın ve çal ki oynasın
İki kuruşluk dertleri de böyle araya kaynasın
Kendin söylemediysen onun yok bir baklası
İnsanlık Karadeniz durmaz dalgası
Kaldır üstümden taşı, gözlerim pınar başı
Durmadan akıyor yaşı ve kırılıyor gönül taşı
Susar yük etmem kimseye deyip sırrımı taşı
Bir yanım siyah bir yanım beyaz

Açmadım kendimi kimseye, ben madara mı oldum herkese ?
Kim bilebilir ki gerçek ne ? Ya da gerçek için sağlamanız ne ?
Açmadım kendimi kimseye, ne ki derdin benim derdimle ?
Kim bilebilir ki gerçek ne ? Ya da gerçek için sağlamanız ne ?
Düşündüm, aradım hani nerdeler ? Koca yalanlar hep sırları perdeler
Düşündüm, aradım hani nerdeler ? Koca yalanlar hep sırları perdeler

Yanına katıp götürüyor herşeyi bu kızgın kasırga
Ölmeden bölünüyor ihtiyarın mirası kırka
Küçük anları büyüterek anlatan sahte bir fırka
Fırtınada filikaya atlayıp kaçan bir tayfa

Son gördüğümden beri insanlar hayli değişmiş
Edepten utanacak kadar işkembe genişlemiş
Medeniyetmiş mahremi açıkta yaşayanlar gelişmiş
Bir sıfat tamlıyorum size sizin kadar pekişmiş

Kürkle gezer İran olduk sanan yaşlı kadınlar
Paris sanar Türkiye'yi burada aç yatarken çocuklar
Sizin varlığınız kadar bizim varlığımız da var
Doğan yılanlar kadar doğan Mehmet'ler de var

Senin evlat kaçarken bizim kardeşe mayınlar
Her iki eliniz balda bizim elde nasırlar
Bizimki patlıcan sanki onları canı can da
Bilseler ki ölüyor can ölünce canan da

NAKARAT
Ahtım var, gün gelecek göz görecek gününü
Tahtından inecek kör sultan
Kastım var, demiri kesen emiri küçük gören her cana kastım var
Oldum kindar, dönmek yok davamda ölmek var ahtım var ahtım var

Vatanı tehdit eder mi hiç Allah'ın emri bir örtü

0 yorum:

Yorum Gönder