28 Eylül 2012 Cuma

Sertab Erener Mutlu Olmak İçin Şarkı Sözü Bir öpücük, o dargınlıklardan sonra yetmez mi bize mutlu olmak için Bir kavuşma, sancılı bekleyişten sonra yetmez mi bize mutlu olmak için Bir kahkaha, o dar zamanlardan sonra yetmez mi bize mutlu olmak için Bir tebessüm başlatır hikayemi Her bir gülücük güzelleştirir seni Paylaşmak büyütür beni unuturum kendimi Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm Bir dokunuş, kıyamet kopmuş olsa da yetmez mi bize mutlu olmak için Kalan son bir umut, tüm yenilgilerden sonra yetmez mi bize mutlu olmak için Bir tebessüm başlatır hikayemi Her bir gülücük güzelleştirir seni Paylaşmak büyütür beni unuturum kendimi Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm Senin mutluluğun benim, benim doğum günüm

0 yorum:

Yorum Gönder