15 Eylül 2012 Cumartesi

Manga Ya Evde Yoksan Şarkı Sözü (Orhan Gencebay İle Bir Ömür) Aşkınla ne garip hallere düştüm Herşeyim tamamda bir sendin noksan Yağmur yaş demeden yolara düştüm İçim ürperiyor ya evde yoksan Ya yolu kaybettim ya ben kayboldum Ne olur bir yerden karşıma çıksam Tepeden tırnaya sırılsıklam oldum İçim ürperiyor ya evde yoksan Aşkınla ne garip hallere düştüm Herşeyim tamamda bir sendin noksan Yağmur yaş demeden yolara düştüm İçim ürperiyor ya evde yoksan Elbisem gündelik pabucum delik Haberin olsada sobaya yaksan Yağmur iliğime geçti üstelik İçim ürperiyor ya evde yoksan Sarhoşsan kapını çaldığım anda Saç baş darmadağın açık saçıksan Birde ufak rakı varsa masanda İçim ürperiyor ya evde yoksan Sabahlara kadar içsek sevişsek Ne ben işe gitsem ne sen ayılsan Derin bir uykunun dibine düşsek İçim ürperiyor ya evde yoksan İçim ürperiyor ya evde yoksan Ne kadar üşüdüm nasıl acıktım İlk önce sıcacık banyoya soksam Sanırsın şu anda denizden çıktım of İçim ürperiyor ya evde yoksan İçim ürperiyor ya evde yoksan Yanlış mı aklımda kalmış acaba Muhabbet sokağı numara doksan Boşamı gidecek bu kadar çaba İçim ürperiyor ya evde yoksan Ya yolu kaybettim ya ben kayboldum Ne olur bir yerden karşıma çıksan Tepeden tırnağa sırılsıklam oldum İçim ürperiyor ya evde yoksan Ya evde yoksan ya evde yoksan Ya evde yoksan ya evde yoksan Söz ve Müzik: Orhan Gencebay Manga Ya Evde Yoksan Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder