13 Eylül 2012 Perşembe

Elvan Günaydın Sor Kalbine Şarkı Sözü

Bana ne zaman aşkı anlatsalar masaldı
Yüreğim senin hasretinle yanardı
Gözlerim yaşları sessizce akardı
Bu sevgiyi duyanlar benimle ağlardı

Hadi sor kalbine beni sevmedi mi
Yüreğin şimdi yangın yeri değil mi
Sor gözlerine beni özlemedi mi
Hadi uzat tut artık ellerimi
Hadi sor kalbine beni sevmedi mi
Yüreğin şimdi yangın yeri değil mi
Sor gözlerine beni özlemedi mi
Hadi uzat tut artık ellerimi

Sen hayalde misin düşte misin rüyada mı
Sorsalar bilemem ki yakın mısın uzakta mı
Kalbimi alıp gittiğin gün aklında mı
Ya başlamalı ya da bitir bu aşk masalını

Hadi sor kalbine beni sevmedi mi
Yüreğin şimdi yangın yeri değil mi
Sor gözlerine beni özlemedi mi
Hadi uzat tut artık ellerimi
Hadi sor kalbine beni sevmedi mi
Yüreğin şimdi yangın yeri değil mi
Sor gözlerine beni özlemedi mi
Hadi uzat tut artık ellerimi
http://tr-sarkisozu.blogspot.com/
Elvan Günaydın Sor Kalbine Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder