28 Eylül 2012 Cuma

Oğuzhan Uğur Panpa Şarkı Sözü Ciddiyim bu ilişkimde Öncesinde pek lakayittim Evlilik denen müesseseye Fazla ihtimal vermezdim Kesin yüzük alacağım bu sefer Yoksa sevgilim beni keser Pisi pisine bağlanıyor başım Hayal oldu kaçamaklarım Hatun tuttu ellerimden Götürüyor nikah masasına Bu işin dönüşü yok anladım Balayından kart atarım Galiba sanırım evliyim artık Anam babam bile beni ona verdiler Kimse korumadı beni evlilikten Bir de torun istediler Yuh Sağa sola baktım pırıl pırıl tanrım Donlarımı bile ütülüyor resmen Eve geç kalma lüksüm yok artık Ölü sayılırım kısmen ben Korkma genç sen de lütfen bu kadar Evlilik her erkeğe yarar Bekarlık sultanlık haha Bu yalana şimdi kim kanar Salla artık geçmişini de Mutlu et güzel eşini Çapkınlık nihayete ersin Bırak kızların peşini Kimseden de yardım bekleme Evlilik iki kişilik Evet dönüşün yok anladın Mutluluklar arkadaşım Nasıl Galiba sanırım evliyim artık Annem babam bile beni ona verdiler Kimse korumadı beni evlilikten Bir de torun istediler Yuh Sağa sola baktım pırıl pırıl tanrım Donlarımı bile ütülüyor resmen Eve geç kalma lüksüm yok artık Ölü sayılırım kısmen Annesine anne Babasına baba Diyeceğiz galiba artık panpa Ortamlarda beni soran olursa Öldü dersiniz yalnızca İmzayı da attık evliyiz artık Yaşlandık pörsüdük ve sarktık Üç beş toraman çocuk bile yaptık Aşk bitti şimdi mantık var Aldırma sakın sen sözlerime gelinim Tek eşilikte fazlasıyla yeniyim Kaçınılmazsa zevk alacaksın Seni seviyorum aşkım Söz: Oğuzhan Uğur Müzik: Oğuzhan Uğur, Alper Şahin

0 yorum:

Yorum Gönder