28 Eylül 2012 Cuma

Oğuzhan Uğur Terbiyesizim Şarkı Sözü Kaç senedir yok hiç tadım Dolmuyor yerin ah be kadın Yüz sene geçse ne olur yani Yine özleyeceğim illaki Bin sene geçse ne olur yani Seni özleyeceğim illaki Artık ondan hayır yok sana Etrafında fazla dolaşma Dolaşsan da ne olacak yani Zerre kadar sevmiyor seni Dolaşsan da ne olacak yani Karakterli ol uza haydi Ama çok özledim Biliyorum pek karaktersizim Kime ne özledim Her yüzde onu arıyor gözlerim Ya sevgilisi aşkı olmuşsa Nişanlanmışsa ya evlenmişse Bana ne özledim Anlıyorum ben terbiyesizim Kime ne özledim Keşke son bir kez daha görseydim Onca yıl geçmiş seni hatırlamaz İçindeki özlem onu bağlamaz Ama çok özledim Tek birikimin aşk acısı Öpüyor onu başkası Öpmeyip de ne yapacak yani Konuşturma beni ablası Öpmeyip de ne olacak yani Söyletme beni ablası Söz: Oğuzhan Uğur Müzik: Oğuzhan Uğur

0 yorum:

Yorum Gönder