15 Eylül 2012 Cumartesi

Rafet El Roman Beni Biraz Anlasaydın Şarkı Sözü (Orhan Gencebay İle Bir Ömür) Beni biraz anlasaydın darılmazdık Bana biraz katlansaydın ayrılmazdık Belki sevmek yetersiz belki bu aşk kadersiz Bir bilseydik şimdi biz ağlamazdık Anlasaydık belki de ağlamazdık Düşünceler ümitsiz kelimeler yetersiz Talihsiz bu aşk talihsiz Düşünceler ümitsiz kelimeler yetersiz Talihsiz bu aşk talihsiz Hani mazi bağlıyordu anılar hep ağlıyordu Hani gönlün seviyordu Beni biraz anlasaydın darılmazdık Bana biraz katlansaydın ayrılmazdık Böyle mi tanıdın böylemi anladın Yıllardan beri beni Kolay mı ayrılık unutmak veda etmek Terk etmek seni Ömrünce ızdırap ömrünce bin çile Çekmek istemiyorsan Son bir defa daha dinleyipte öyle git Sevdiğim beni Hala seni seviyorum mutluluğum diyorum Ayrılık zor biliyorum Beni biraz anlasaydın darılmazdık Bana biraz katlansaydın ayrılmazdık Söz ve Müzik: Orhan Gencebay Rafet El Roman Beni Biraz Anlasaydın Şarkı Sözü

0 yorum:

Yorum Gönder