27 Eylül 2012 Perşembe

Deniz Açılmış ft. Yıldız Tilbe Bilmece Şarkı Sözü: Seni sevmek bir bilmece gibi Düşünürken derin derin Biraz hayal biraz rüya gibi Gözüm açık uyuyorken Aşıkmışım yalan olsa Bağlanmışım çözen olsa İyi günler dedin Gecelerim ne olacak Beni aramazsan Bilmem ki ne olacak Aşkıma yok dersin Diye korkar cesaretin Unutmayı da bilir Fakat gönülsüz kalbim Kadermisin oyunmusun ha Yaklaştıkça varamıyorum Sevmeyi biliyorum da Sevilmeyi de istiyorum Düştüm kalktım aşksızlığı denedim Aynaya baktığımda orda sen vardın Sana güldüm bana ağladım aşkım Şu içimde biri var seni bekliyor Kapıda kalbim içimde bir sıcak sızı

1 yorum:

  1. Yıldız Tilbe son albüm çok güzel. Yıldız Tilbe Proje albümü. Bu 2017 albümü. Harika olacak. Yıldız Tilbe anımsanmaması imkansız bir efsanedir. Teşekkürler, güzel paylaşımdı.

    YanıtlaSil