28 Eylül 2012 Cuma

Oğuzhan Uğur Di Aslında Şarkı Sözü Senden tiksiniyorum Senden nefret ediyorum Çirkin bir insandın sen aslında Senden tiksiniyorum Seni artık hiç sevmiyorum Aptal bir insandın sen aslında Ama ellerini tuttuğumda Güzel gözlerine baktığım için Ki hiç güzel değil Di aslında Anlattığın aşk masalına ve dahi tüm yalanların için Aptal olan sen değil benim aslında Ve ben aslında Senden tiksiniyorum Senden nefret ediyorum Bencil bir insandın sen aslında Senden tiksiniyorum Seni artık hiç sevmiyorum Korkak bir insandın sen aslında Sana sımsıkı sarıldığımda O güzel saçlarının kokusuna Ki hiç güzel değil Di aslında Gitme diye bütün onurumdan Hatta sustuğum anlar için Korkak olan sen değil benim aslında Ve ben aslında Seviyorum Söz: Oğuzhan Uğur Müzik: Oğuzhan Uğur

0 yorum:

Yorum Gönder