27 Eylül 2012 Perşembe

Deniz Açılmış Sen de Seveme ft. Yıldız Tilbe Şarkı Sözü: Ağırım ben varlığımı taşıyamazsın Seni çıkardım kalbini arayamazsın Canım tenimle dalaştı anılar çok uzaklaştı Ne bıraktın ne de tuttun kandıramazsın Ağzından çıkan her cümleyi emir bildim Sen sadece güldün geçtin alay ettin Kaç kez gittin peşinden ben sürüklendim Seni böyle bilseydim yar ben severmiydim Beni yaktın sende hiç sönme Hiç rahat etme Bu zamanda aşk çok yar yok bana Sende seveme Beni yaktın sende hiç sönme Hiç rahat etme Bu zamanda aşk çok yar yok bana Sende seveme Seni sevdim sende gördün unutamazsın Daha çok beklersin beni sen çok ararsın Bi bakışta ısınmıştım, seni benim sanmıştım Gönül eğlendirdiğine inanamadım Ağzından çıkan her cümleyi emir bildim Sen sadece güldün geçtin alay ettin Kaç kez gittin peşinden ben sürüklendim Seni böyle bilseydim yar ben severmiydim Beni yaktın sende hiç sönme Hiç rahat etme Bu zamanda aşk çok yar yok bana Sende seveme Beni yaktın sende hiç sönme Hiç rahat etme Bu zamanda aşk çok yar yok bana Sende seveme Söz ve Müzik:Yıldız Tilbe

0 yorum:

Yorum Gönder