28 Eylül 2012 Cuma

Oğuzhan Uğur Fondip Şarkı Sözü Dostum ulaşınca ara beklerim Halin kötü çok merak ederim Acın acımdır kederin kederim Sen anlat ben dinlerim Olacak tabi nasihatlerim İşe yaramasa bile söylerim Vazgeç vazgeç Ama ben vazgeçemedim Dediğimi yap yaptığımı yapma Sen de elin kızına tapma Şimdi akıl susar tecrübe konuşursa Vay halimize Dik kafaya gel kendine Fondip Fondip Küfür edelim bip bip bip bip bip Hadi içelim lık lık lık lık lık Bizim olayımız aylaklık Bak yine oldu Dostum yine kaldık başbaşa Bekar modu ve de karmaşa Fondip Fondip Attığın mesaja cevap geldi mi Gelmediyse sakın üzme kendini Üstüne gitme bozma şeklini Bak ben asla mesaj atmadım Çünkü telefonunu bile değiştirdi Kesin işi başkasıyla pişirdi Boşver boşver Ama ben boşveremedim Dediğimi yap yaptığımı yapma Sen de elin kızına tapma Kır kafayı patlasın dünya Zengin sayılırız nasılsa Kafa bir milyon haydi harca Dolaşırız sap sap sap sap sap Konuşuruz bık bık bık bık bık Bizim olayımız aylaklık Bak yine oldu Dostum yine kaldık başbaşa Bekar modu ve de karmaşa Oğlum bak git Dolaşırız sap sap sap sap sap Konuşuruz bık bık bık bık bık Bizim olayımız aylaklık Bak yine oldu Dostum yine kaldık başbaşa Bekar modu ve de karmaşa Acı çekersin zihnin açıksa Söz: Oğuzhan Uğur Müzik: Burçin Bıyık

0 yorum:

Yorum Gönder