1 Kasım 2012 Perşembe


Kolera Korkusuz Şarkı Sözü
Hayatım her yılı başka bir demir misali
Yoksulluk içinde bocalayan bir ailenın
Yaptığıma pişman yapmayı ben istedim
Anımsamıyorum ilk ne zaman kirlenmişti elleriim
Hayat böyle davrandıkça sert bir iki aglıyor yoruluyor bitkın düşüyorsun
Sonra düşünüyorsun sert bir komutan gibi hamlelerını hesaplıyorsun
Üzerindeki tozlerı silkip tekrardan başlıyorsun
Ben ne bileyim madem oyle olayım yeri gelince
Tum omur bir oyle bir boyle insanız menfaata gelince
Nedensiz değil bu yalnızlığım
Kendimi bağışlamam kolay kendimi üzdüğümde
Zaafım var kendime kötü sürprizlerine zamanın kalbim alışık
Endişelerimi sorarsan hepsi zehirli sarmaşık
Madem öyle artık bende duygusuzum
Sönmüyo fırtına bendeki acıya huzursuzum
Düşüyorum yıne derken buraya uyumsuzum
Bu köprüde düşüyorum araya korkusuzum
Çıktıgım yol içinyok bir an kaybedilecek zaman
Ve bilirki kajmeran dünya acımasız koca bir mekan
Yediğim vurgun gittim sürgün çıkardıgım yangın bu yangın ben baygın
Su gibi berrak olursan çalkalınırsın
Aç gibi büyüyorsan gövdenden baltalanırsın
Cesur yurekılıysen derhal susturulusun
Zayıfsın herkesın sözüne içlenip burkulursun
Yanlış tanıdım elleri ben gibi sandım herkesi
Aldım peşiinen dersimi
Kendımden dosytluk tek yolum
Gunum farkılı ertesi gun oldu bunun oncesi
Ve dunmuş bugunun ertesi benmışım kurban keçi
Kusuturuyor benı olanları ızlemek
Guveni kırılımış gibi insan gibikafamı cevırmek
Bana düşen olmak için kırkına eriş
Kırkından sonrada başlıyor
Madem öyle artık bende duygusuzum
Sönmüyo fırtına bendeki acıya huzursuzum
Düşüyorum yıne derken buraya uyumsuzum
bu köprüde düşüyorum araya korkusuzum

0 yorum:

Yorum Gönder