2 Kasım 2012 Cuma


Ceza Türk Marşı Şarkı Sözü

Ya bir öne gel ya bir geri git ya da bana bırak hadi bu nasıl bir beat,
Bir gün kralsın, bir gün varsın, bir gün yoksun, bazen tok,
Bu nasıl bir gün, bu yeni bir gün ve de bana neşe verebilecek bir gün,
Her gün tekrar doğdum, bazen soğudum, kaçtım kendimden,
Birden fazla yorucu olur, dertler artar sorunu bulun,
Kimler çözmüş ki bu sorunu, bizler bulsak da bu soruyu,
Göremiyoruz, çözemiyoruz, bir ileri iki geri yürüyoruz hep,
Kimler gelmiş geçmiş sırlar var hep hiç çözülemeyen,
Dünden kalmış ne var acaba, çok tebrikler bulup alana,
Tam bir yapboz hayat acımaz, yoktur diyen bunu nasıl göremez,
Tabi göremez, bakamadı hiç, kafasını çevirip o yere gömer hep,
Birden fazla bundan varsa artık yandı hep,
İnsanlar insanlıktan çıkmış bazen gördüm gerçekten,
Sen yok zannetsen de gerçek böyle her yerde,
Haykırsan, inletsen de asla duymaz hiç kimse,
Hep anlatsan, zannetmem ben duysun kimse bir yerde,
Peri beni nerelere götürüyor, veremedim ara bile,
Bana bunu getiriyor, geri geri gidiyorum arada bir sıkılınca,
Adım atamadım, ara tara hadi beni gelip al.
Dere tepe koşuyorum ara sıra sıkılıp, elime de bir kalem alıp aşıyorum tepe dere,
Deli gibi yürüyorum gece gece, kapa çene hadi bunu hece hece edip gelip al,
Neyi bilemedik acaba ve neyi göremedik, adım atamadık, elimize de ne geçmiş
Nerelere gelemedik acaba ve nereleri göremedik ve yanına varamadık hiç,
Biri bana desin hadi bunun sonu nerelere varır ,
Neyin sonu bunu bana soruyorsun, ama derin düşünenin külü kalır geri meri geri kalan iyi
Değirmeni çevirmeli mi hadi bir de bunu başa alıp okuyalım ya da bunu boşa koyup okutalım bu ne fayda
Hele bir de olu kesenlere bir yol açın atı bile yarım adım ileride yürüyor,
Kutu gibi dolu kafa beni deli ediyor ve sonu bile bile, geri adım atamadığımız uçuruma gidiyorsak,
Aman uzak olun geri durun yasak olan şeyler çok olur.

0 yorum:

Yorum Gönder