15 Kasım 2012 Perşembe


Hayko Cepkin Paranoya Şarkı Sözü
Bana bi baktı beni mi gördü
Beni mi süzdü, bana sokuldu
Bu da demek ki bu da demek ki
Ne demekti ki ne demekti ki
Soruyu sordum ,ona ne sordum, soruyu sordum
Sen bana mı baktın beni mi gördün
Beni mi süzdün elimi tuttun
Yanıma geldin belimi kırdın sesimi duydun
Bak, bak haline kül oldun dimi eridin
Bana mı baktın beni mi gördün
Bunu mu gördün beni mi sevdin
Beni mi öptün bana mı sordun
Elimi kaptın,
Bak, bak halime
Emin olursan iyi
Öyle bi baktı benimi gördü
Sonumuz oldu, sonumuz oldu
Bana mı sordu
Bak, bak halime
Sensin sözüm sana
Kulun oldum, köpek oldum
Biri mi gördü halimi
Biri mi vurdu, biri mi bozdu
Bu ruh dengemi
Bak halime
Bir an olsun gülmedim
Beni bi durdur
Beni bi durdur
Dilimi durdur
Sesimi durdur
Bana bi doktor
Gör halime bak beynime yaşlandığımı bilemedim
Söz – Müzik: Hayko Cepkin

0 yorum:

Yorum Gönder