19 Kasım 2012 Pazartesi


Demet Akalın Ağlıyorum Şarkı Sözü

Sen bana nasıl kıydın söyle
Bu kadar zor muydu iki kelime
Sen beni nasıl kırdın böyle
Bu kadar zormuydu iki kelime

Gözümde kanlı yaşım
Çok geç anlamışım
Kendimi yollara bırakmışım

Elimde yalvarışım
Meğerse ben yalanmışım
Kendimi sana adamışım

Bir köşede oturmuş ağlıyorum
Gün kavuşmuş karanlık geceye
Nasıl bu hale geldik anlamıyorum
Aşk dönüşmüş çözülmez çileye
Bir köşede oturmuş ağlıyorum
Gün kavuşmuş karanlık geceye
Nasıl bu hale geldik anlamıyorum
Aşk dönüşmüş çözülmez çileye

Gözümde kanlı yaşım
Çok geç anlamışım
Kendimi sana...

Sen bana nasıl kıydın söyle
Bu kadar zor muydu iki kelime

Gözümde kanlı yaşım
Çok geç anlamışım
Kendimi yollara bırakmışım

Elimde yalvarışım
Meğerse ben yalanmışım
Kendimi sana adamışım

Bir köşede oturmuş ağlıyorum
Gün kavuşmuş karanlık geceye
Nasıl bu hale geldik anlamıyorum
Aşk dönüşmüş çözülmez çileye
Bir köşede oturmuş ağlıyorum
Gün kavuşmuş karanlık geceye
Nasıl bu hale geldik anlamıyorum
Aşk dönüşmüş çözülmez çileye

Gözümde kanlı yaşım
Çok geç anlamışım
Kendimi sana...

Söz: Cansu Kurtçu
Müzik: Cansu Kurtçu

0 yorum:

Yorum Gönder