19 Kasım 2012 Pazartesi


Demet Akalın Son Sözüm Aşk Şarkı Sözü

Çık karşıma kaderim bu gece bitirelim
Verdiklerini de al hepsi senin eserin
Tek bir aşktı isteğim, bir omuz düşledim
Hep yalancı gözlere teslim olmuş yüreğin

Suçlu sensin, kalbin değil!

Namussuz kader, getir hesabını
Korkmuyorum, göster bütün gazabını
Tek bildiğin aşk, tek vurduğun aşk
Son sözüm aşk
Namussuz kader, getir hesabını
Korkmuyorum, göster bütün gazabını
Tek bildiğin aşk, tek vurduğun aşk
Son sözüm aşk

Çık karşıma kaderim bu gece bitirelim
Verdiklerini de al hepsi senin eserin
Tek bir aşktı isteğim, bir omuz düşledim
Hep yalancı gözlere teslim olmuş yüreğin

Suçlu sensin, kalbin değil!

Namussuz kader, getir hesabını
Korkmuyorum, göster bütün gazabını
Tek bildiğin aşk, tek vurduğun aşk
Son sözüm aşk
Namussuz kader, getir hesabını
Korkmuyorum, göster bütün gazabını
Tek bildiğin aşk, tek vurduğun aşk
Son sözüm aşk

Korkmuyorum, göster bütün gazabını

Söz: Demet Akalın, Emirkan    
Müzik: Emirkan

0 yorum:

Yorum Gönder