1 Kasım 2012 Perşembe


Canfeza Tuz Şarkı Sözü
seni ölümle eş zamanlı sevdim ben inan.
çünkü sevdim eş zamanla ölmüş oldu dimağ.
beni bıraktığın yerde bir ben bıraktım git al.
bulacağın ben değilim,yalnızca bir sükût bin ah.

hatalarıma bakıp beni tanıdığını sananlar.
hatalarını anlayacaklar mutlaka zamanla.
iş işten geçmiş olacak,bedenim toprak.
ruhumu taze bir nar ağacından topla.

çekirdeklerimi tükür devrildiğim kumlara.
hayat göz yaşlarımla doldurduğum kumbaram.
umut,acı,keder,hüzün biriktirdim.
sende de varsa aşk için gereken başka bir şey sun bana.

ben gölü seven ateş,sen çölü seven yağmur'um.
sen sufinin neyi,ben bir cariyenin tamburu.
bastığım her yerde izini aradığımdan kamburum.
ben kesesinde aşk taşıyan tecrübesiz kanguru.

şarabı saki taşır,keş cebinde afyonu.
şarap aşığın afyon da zavallının papyonu.
hayat bana sevgi bana vuslat bana,acı bana.
acı bana sana çarpan yağmur yüklü kamyonum.

yollara saçılırsa yağmurdan yüküm.
kalbimi katlederim damarlarını büküp.
beni bağlı olduğum bu okyanustan sökün.
yahut sende ardım sıra okyanusa dökül.

bu şehir keşiş dağının eteklerinde yaşar.
kurban olayım eteklerine topladığın taşa.
orman insana ve hatta taş yılana yaşam.
aşk ateşten olur,şiir aşkı tutan maşa.

terin yakar gözlerimin bebeklerini.
önemli olan nereye gittiğin değil ne kadar beklediğindir.
karşılaşırız mutlaka bir ara.
eski sen değilsin diyorsun,evet değilim.

hafif bir rüzgar okşuyor varlığımı.
yüzü aklımda değil artık yalanlarına kandığımın.
bi can borcum olsun sana,birgün gelirsen al.
ben herkesin sana aşık senin yalan sandığınım.

kilitlerimi kır içimden geçmişini topla.
geçmişimde var olan hiç bir günahtan korkmam.
her nesne küf tutuyor,unutulur zamanla.
beni bulduğun o sandıktan rutubetimi kokla.

yaşamadıkça seni, yazamıyor şu elim.
yazamadıkça elim, yaşayamıyor seni.
mesele bizle alakalı ben ve sen değil.
sayıyorum ölüme doğru senden geri.

hep bir adım gerindeyim,
sebeptir adın derindeyim.
serin değil, kadın gemimdeyim.
dalgalar derinde gir, biliyorum bu okyanusla bağını ey nehir!
gökyüzünden seyredin..

başım dik yürüdükçe, sana takıldım.
seni sevmek kalbin işi sanat akıldır.
sanattan önce de vardı sana takıntım.
beni sevenler seni sevmesinden ötürü sanata kıldır.

koca sevdam nasıl sanata sığdı? kırdım.
üstünden ömür geçti aramızdaki son lakırdının.
kırdım, parçaladım aşkı sanata sığdırdım.
havaya uçurdum barutla gök bakırdı.

geri dön! bana doğru geliyorsan.
ben gelirim, bana yakışmaz seni yormak.
çık gel! halâ gelmeyi deniyorsan.
fazla bekledik, adil değil seviyorsak.

insanlar bilmeden konuşmakta uzmandır.
soğuk bakışlarda yürüdüm yollarım buzlandı.
ayaklarım kaydı düştüm, kalktım yükü omuzlandım.
göz yaşımın tatlılığı tuzdandır.

onlar bilmiyorlar her şeyi duydum.
sarhoş ve deli hakkımda tek söylenen buydu.
gücenmedim daha da fazla içtim aşkı, şarabı.
nerede görülmüş avından vazgeçtiği kurdun?

beni gören sen sanır,sen misin bana tanım?
dizlerinde yatarım çünkü sensin benim vatanım.
toprağına daldırırken aklı ziyan kafamı,
ben beni bir sen uğruna bir deliye satanım.

0 yorum:

Yorum Gönder