4 Kasım 2012 Pazar


Çoşkun Yıldız Bugün Benim Ölüm Değil Düğün Günüm Şarkı Sözü
Bu dağların ardında kanlar dökülür
Anamın ciğeri haberle sökülür
Oğlun şehit deyince ağıtlar yakılır
Bugün benim ölüm değil düğün günüm anne
Gözlerim hafiften ıslak ama buğuluda olsa görüyorum ve her şeyi duyabiliyorum
Neden toplandı bu insanlar nedendir bu kalabalık bilmiyorum
Herkes bir ağızdan konuşuyor anlamıyorum
Garip bir durum var ortada ve herkes bana bakıyor
Nedir bu telaş bir sakin olun bile diyemiyorum
Tepkisizce bakakaldım insanların bu mahşeri kalabalığına
Güneş tepemde alnımdan bir şeyler akıyor terliyorum galiba diyeceğim ama üşüyorum ve üzerimi örtün bile diyemiyorum
Sanki ayaklarımın üzerinde bir buz dağı var soğuk ve kıpırdıyamıyorum
Hafiften de uykum var galiba gözlerim dalıp dalıp gidiyor
Bu saattede uyunmaz ki be gözlerim açık ama rüya gibi bir şeyler görüyorum
Ailem dostlarım sevdiklerim sevmediklerim iyi kötü sıradan rüyalar işte
O ağlayan ses anneminmi yoksa ben halen rüyadamıyım
Babamın ne işi var burada iş saatinde buraya gelmiş
O da ağlıyor eyvah diyorum kesin bir şey oldu
Kardeşlerimde burada
Annem elini alnıma koyduğunda anladım yaralı olduğumu
Ve bu kalabalık bu ağıt sesleri her şey birbirine girdi
Hep derlerdi kıyamet koparken çığlıklar ağıtlar birbirine karışır diye
Bana kıyamet çoktan kopmuştu en son duyduğum ses Bizi bırakma olmuştu
Şimdi daha rahat görüyorum her şeyi ve iste oradayım kahpe kurşunun hedefiyim
Ve daha 21 yaşındayım
Alnımdan akan kan suya hasret toprağın yeşerme umudu olmuştu
Hiçbir şey değilde en çok annemi öpemeden gitmek bana çok koymuştu
Bazen yinede düğün gibi geliyor insanların benim için oluşturduğu kalabalıklar
Ben son olmak istiyorum bitsin artık bu ağıtlar
Biz ölsekde genede bizden sorulur bir gün yemyeşil olacak bu dağlar artık geldik
Hep vardır ya son durak kara toprak
Bedenimde son bir acı kara taşa değen başım
Üç günlük dünyada vatana feda olsun naaşım
Bir kurşun saplanır garip bedenime
O an ateş düşer oyy anamın yüreğine
Şehit diye yazsalarda mezar taşımın üzerine
Bugün benim ölüm değil düğün günüm anne

0 yorum:

Yorum Gönder