19 Kasım 2012 Pazartesi


Demet Akalın Nasip Değilmiş Şarkı Sözü

Demet Akalın:
Yangın her aşkın yolu
Sevdim, gördüm
Gözlerin karanlık kuyu
Düştüm, öldüm

Ah gönlün şimdi başka yare mesken
Ah el çekmiyor kara sevda benden
Sen hangi elde sevda olup açtın
Ben karlı dağlar misali yalnızım

Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar, sana hakkımı helal ettim

Özcan Deniz:
Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar, sana hakkımı helal ettim

Demet Akalın:
Ah gönlün şimdi başka yare mesken
Ah el çekmiyor kara sevda benden
Sen hangi elde sevda olup açtın
Ben karlı dağlar misali yalnızım

Demet Akalın-Özcan Deniz:
Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar, sana hakkımı helal ettim
Yok bir sitemim hayatta her şey kısmet
Soldu gençliğim ömrümü aşkla ziyan ettim
Ağla gönlüm nasip değilmiş vuslat
Rahat uyu yar, sana hakkımı haram ettim

Söz: Günay Çoban    
Müzik: Niran Ünsal

0 yorum:

Yorum Gönder