6 Ekim 2012 Cumartesi


Yasemin Mori Gerenimo Şarkı Sözü
Yerin kulağı içine çekince
Dalgalar boyu uzanınca
Boşluk bedenimi doldurunca
Zamana karşı uçsuz güne uyanınca
Titreşerek dirilince
Dünyanın merkezinden içeriye girince
Işığın yolumu gösterince
Aydınlığın aklıma dolunca
Dünyadan aya yıldızlara ordan bana erince
Bir anda isyanım başlar
Alemin hükmü başlar
Açılır yer yarılır gökler altın ruhundan parlar
Kapa gözünü evren kafanın içinde başlar
Bin asrın sesini duydum ya ben artık iflah olmam

O Geronimo
Ateşin üstünde
Derimin Altında
O Geronimo
Yanıyor aşkıyla
Derimin altında o

Nereden geldiğimi bilmeden açtım gözümü dünyaya
Toplandık hepimiz puslu bir akşam ateşin başında Geronimo
Kahkahalar şen sesler nefesler varoluşa yaklaştık
Tutunduk parlak güne dinmeyen yağmurlar yağsın
Dans edelim delicesine
Beni benden alamazsın
O duyduğum en güzel şey
Yürüyorum kendi yolumda
Parlak güneşime bir adımda
Artık kir tutmaz aklım ruhum kalbim sağlam
Ne yapsan alamazsın
Gafletin kimin umurunda

O GERONIMO

Söz: Yasemin Mori
Müzik: Yasemin Mori, Korhan Futacı, Barlas Tan Özemek

0 yorum:

Yorum Gönder