5 Ekim 2012 Cuma


Sıla Herşey Yolunda Şarkı Sözü
Dün kötüydüm, bugün hallice
Gün döner iyi gelir zaman
Kim oldu, kim olmadı
Yaşadıkça doğar içine

Kalbim odada, ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Herşey yolunda
Kalbim odada, ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Herşey yolunda

Ben üzülürüm, sonra düzelirim
Kimbilir kapı çalar, gelir aşk bırakmaz elimi
Yaşlanırız belki umut değil mi ki yaşamak

Herşey yolunda, bakma herşey yolunda

Beni boşver asıl senden n'aber
Gün döner iyi gelir zaman
Kalbim odada, ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Herşey yolunda
Kalbim odada, ben orda yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Herşey yolunda

Ben üzülürüm, sonra düzelirim
Kimbilir kapı çalar, gelir aşk bırakmaz elimi
Yaşlanırız belki umut değil mi ki yaşamak

Herşey yolunda, bakma herşey yolunda
Herşey yolunda, bakma herşey yolunda

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Efe Bahadır

0 yorum:

Yorum Gönder