5 Ekim 2012 Cuma


Sıla Hâla Şarkı Sözü
Hâla bir ses, bir nefes yok
Düştüm ocağına eyvah

Özlemek ne acımasız yokluk
Söylemiş miydim
Boşluk üstüne boşluk
Görmeyeli ne mahvoldum sormuş muydun
Hep hayel hep buruk

Perişanım kan revan
İnan ışık düşünce an ve an
Sana kilit sustalı
Bir medet, bir hal çare

Hâla bir ses, bir nefes yok
Düştüm ocağına eyvah, eyvah
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla
Hâla bir ses, bir nefes yok
Düştüm ocağına eyvah, eyvah
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla


Bazısı kendini düşünür, sadece kendi hayatını
Bazısı kalbini keser, incitmeye korkar kendinden başkasını

Perişanım kan revan
İnan ışık düşünce an ve an
Sana kilit sustalı
Bir medet, bir hal çare

Hâla bir ses, bir nefes yok
Düştüm ocağına eyvah, eyvah
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla
Hâla bir ses, bir nefes yok
Düştüm ocağına eyvah, eyvah
Hâla vurgun, gözüm kör aklım sende hâla

Sende hâla

Söz: Sıla Gençoğlu     Müzik: Efe Bahadır

0 yorum:

Yorum Gönder