16 Ekim 2012 Salı


Ömer Danış Çakal Şarkı Sözleri
Gittin de sen mutlu olmayacaksın
Ben gibi bir gönle dolmayacaksın
Sonunda anladım aşkın yalanmış
Sen de hiç bir sevgi bulmayacaksın
Sonunda anladım aşkın yalanmış
Sen de hiç bir sevgi bulmayacaksın

Öyle bir gittin ki dönmeyeceksin
Donsen de beni gormeyeceksin
Öyle bir gittin ki dönmeyeceksin
Donsen de beni gormeyeceksin
Ben helal etmeden ölmeyeceksın
Sen de hiç bir sevgi bulmayacaksın
Ben helal etmeden ölmeyeceksın
Sen de hiç bir sevgi bulmayacaksın

Şiir
Kafam karısık diyorsun
Ya karmakarısıksın ya da bir çakala aşıksın
Satılmışın acısını ben bedenimde yaşıyorum
Sen de yaşayacaksın ondan sonra benı arayacaksın
Arayacaksın ama mezar taşımı bile bulamayacaksın
Yaktığın yerleri bir görebilseydin
Anlardın ben gibi sevebilseydin
Yıkılan umudun ahı var sende
Belli ki sen hiç sevememişsin
Yıkılan umudun ahı var sende
Belli ki sen hiç sevmemişsin

Öyle bir gittin ki dönmeyeceksin
Donsen de beni gormeyeceksin
Öyle bir gittin ki dönmeyeceksin
Donsen de beni gormeyeceksin
Ben helal etmeden ölmeyeceksın
Sen de hiç bir sevgi bulmayacaksın
Ben helal etmeden ölmeyeceksın
Sen de hiç bir sevgi bulmayacaksın

0 yorum:

Yorum Gönder