5 Ekim 2012 Cuma


Ardem Vazgeçmek Kolay mı Şarkı Sözleri Düet Müslüm Gürses
Ardem:
Gün hüzün rengi, duvarlarım kara boyandı
Tövbeler üstüne tövbe ettim olmadı

Müslüm Gürses:
Şimdi mazide yarım kalan hatıralar var
Bu hikaye de bir son yazılmadı

Ardem:
Masmavi gözlerinden
O sıcacık yüreğinden
Vazgeçmek kolay mı
Söylesene birtanem

Müslüm Gürses:
Seni her düşündüğümde
Daha çok özlüyorum
Öylesine bağlanmışım ki
Sensiz yaşamıyorum


Ardem:
Varlığının değerini bilmemem ne zor
Şimdi canımın bir yarısı yanımda yok
Soğuk resimlerle konuşmak bilsen ne zor
Uzaklığın ölüm gibi direnmek ne zor

Müslüm Gürses:
Masmavi gözlerinden
O sıcacık yüreğinden
Vazgeçmek kolay mı
Söylesene birtanem
Seni her düşündüğümde
Daha çok özlüyorum
Öylesine bağlanmışım ki
Sensiz yaşamıyorum

Ardem-Müslüm Gürses:
Masmavi gözlerinden
O sıcacık yüreğinden
Vazgeçmek kolay mı
Söylesene birtanem
Seni her düşündüğümde
Daha çok özlüyorum
Öylesine bağlanmışım ki
Sensiz yaşamıyorum

Ardem:
Masmavi gözlerinden
O sıcacık yüreğinden
Vazgeçmek kolay mı
Söylesene birtanem

0 yorum:

Yorum Gönder