18 Şubat 2013 Pazartesi


Tan Taşçı Aşkım Şarkı Sözü

Aynı mehtaba bakıp
Aynı geceyi sen de izliyor musun?
Aynı filmi seyredip
Aynı sahnede sen de ağlıyor musun?
Aynı kitabı okuyup
Aynı satırı sen de çiziyor musun
Affına sığınıp Bi cahillik edip
Sana sesleniyorum
Her gece dua edip hayallere dalıp
Seninle yaşıyorum
Şimdi zamanı geldi sana haykırıyorum
uyuyor musun? , duyuyor musun?
Aşkım Aşkım
Bu gece kendime şaştım
Gururum kapalı bir duvardı
Bu benim bütün dünyamdı
Onu da senin için açtım
Aşkım Aşkım
Bu gece ışıkları yaktım
Oturup pencerenin önüne
Gelecek misin diye baktım
Sonunda kendime şaştım
Aynı mehtaba bakıp
Aynı yıldızı sen de izliyor musun?
Aynı filmi seyredip
Aynı sahnede sen de ağlıyor musun?
Aynı kitabı okuyup
Aynı satırı sende çiziyor musun?
Affına sığınıp bi cahillik edip
Sana sesleniyorum ooofff
Her gece dua edip hayallere dalıp
Seninle yaşıyorum
Şimdi oksun kim aldı herşeyim sen de kaldı
biliyor musun? , duyuyor musun?
Aşkım Aşkım
Bu gece kendime şaştım
Oturup pnecerenin önüne
Gelecek misin diye baktım
Sonunda kendime şaştım
Aşkım Aşkım Aşkım
Bu gece kendime şaştım
Gururum kapalı bir duvardı
Bu benim bütün dünyamdı
Onu da senin için açtım

0 yorum:

Yorum Gönder