14 Şubat 2013 Perşembe


Burcu Güneş Bir Lokma Sevda Şarkı Sözü Düet Eflatun

Burcu Güneş:
Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma
Gerçeği sorarsan alamadım aslında
Eflatun:
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda
Burcu Güneş: yenisarkisozu.net
Senin bir sesin çığlıktır bana
Bir nefesin olur fırtına
Eflatun:
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana
Senin hala kulağımda

Burcu Güneş:
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Aklımdan geçmedi inan başka sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda


Eflatun:
Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma
Gerçeği sorarsan alamadım aslında
Burcu Güneş:
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda
Eflatun:
Senin bir sesin çığlıktır bana
Bir nefesin olur fırtına
Burcu Güneş:
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana
Senin hala kulağımda

Burcu Güneş-Eflatun:
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Aklımdan geçmedi inan başka sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda

Söz-Müzik: Eflatun, Erdem Uyanık Editörlük

0 yorum:

Yorum Gönder