19 Şubat 2013 Salı


Ozan Falan Filan Şarkı Sözü

İntro:
Kim bilir ne yaşandı ne bitti
Bana göre biraz özeldi
Senin için basit hevesti ama bırak öylece kalsın.


Herşey çok güzel gidiyodu
Bunu bil istiyorum
Aşk tek taraflı yaşanmıyor
Daha fazla dayanamıyorum.

Son bir şans tanı diyorsun ama
İnan sana güvenemiyorum.
Daha fazla sabrım kalmadı
Sana artık yol veriyorum.

Ne varsa aşktan yana
İnanmam asla sana
Kaderde ister bunu
Seni terk ediyorum.

Kim bilir ne yaşandı ne bitti.
Bana göre biraz özeldi.
Senin için basit hevesti .
Ama bırak öylece kalsın.

Konuşma daha fazla batarsın.
Yalanına yemin katarsın.
Bana göre falan filan'sın yada.
Yalanın ta kendisisin.

Kim bilir ne yaşandı ne bitti
Bana göre biraz özeldi
Senin için basit hevesti
Ama bırak öylece kalsın.
Konuşma daha fazla batarsın
Yalanına yemin katarsın
Bana göre falan filansın ya da
Yalanın ta kendisisin.

Kim bilir ne yaşandı ne bitti
Bana göre biraz özeldi
Senin için basit hevesti
Ama bırak öylece kalsın.
Konuşma daha fazla batarsın
Yalanına yemin katarsın
Bana göre falan filansın ya da
Yalanın ta kendisisin.

0 yorum:

Yorum Gönder