14 Şubat 2013 Perşembe


Sadık Karan Kalk Gidelim Şarkı Sözü

Delimiyiz neyiz biz
Ne işimiz var bu şehirde
Zaten faydası yok kimsenin birbirine
Onca kalabalıklar,
Yanyana ayrılıklar,
Herkes ayrı bir dünya kendi derdiyle
Samimiyetsiz samimiyetler ne gerek varsa şu ömürde
Hepi topu üçgün dünya zaten başımızın zoru ne, başımızın zoru ne

Beni yordu ah bu şehir
Üstüne yalanları çabası
Kalk gidelim diyorum burdan
Seveceksin bizim orayı
Beni yordu pis bu şehir
Üstüne yalanları çabası
Kalk gidelim diyorum burdan
Seveceksin bizim orayı
Seveceksin bizim orayı


Delimiyiz neyiz biz
Ne işimiz var bu şehirde
Zaten faydası yok kimsenin birbirine
Onca kalabalıklar,
Yanyana ayrılıklar,
Herkes ayrı bir dünya kendi derdiyle
Samimiyetsiz samimiyetler ne gerek varsa şu ömürde
Hepi topu üçgün dünya zaten başımızın zoru ne, başımızın zoru ne

Beni yordu ah bu şehir
Üstüne yalanları çabası
Kalk gidelim diyorum burdan
Seveceksin bizim orayı yenisarkisozu.net
Beni yordu pis bu şehir
Üstüne yalanları çabası
Kalk gidelim diyorum burdan
Seveceksin bizim orayı
Seveceksin bizim orayı

Söz: Sadık Karan
Müzik : Sadık Karan    
Düzenleme : Emirhan Cengiz
Albüm: ''Yeni'' (Şubat 2013)

0 yorum:

Yorum Gönder