18 Şubat 2013 Pazartesi


Murat Boz Aşkı Bulamam Ben Şarkı Sözü

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini profilden
Kimini belinden
Kenarından yada köşesinden
Kimini kıvır kıvır saçlarından

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini göbeğinden
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakış bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim of aman ooo oof

na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben

Kimini dudağından
Kimini gözünden
Kimini düşündüren zeki sözünden
Kimini uzun bacak bacaklarından

Kimini göbeğinden
Kimini sesinden
Kimini nefesinden
Kimini serin bakış bakışlarından

Beğenirim hepsini severim ayıramam, ayıramam
Seçemedim hiçbirinden vazgeçmedim of aman

na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben

Uğrarım hepsine fazla kalamam
Sormam telefon karıştırmam
Biranda müptela olurum hemde
Üzmem çünkü ben yarıştırmam

na na na na na na
Mecnun olamam ben
na na na na na na
Böyle aşkı bulamam ben
na na na na na na
Leyla'ya varamam ben
na na na na na na
Hiçbirinden cayamam ben

Söz-Müzik: Nil Karaibrahimgil

0 yorum:

Yorum Gönder