14 Şubat 2013 Perşembe


Cem Başak Yaşamaksa Şarkı Sözü

Yıldızlar gibi dökülüyor hatalarım
Şimdi yerini dolduran kocaman boşluktan
Acıyla büyülüyor bak anladım
Şimdi içimi yakar soramam yokluğunda

Her sabah uyandığımda,
Gülüşünle karşılaşmadanda,
Atıyor inat inatla her güne
Taş olmuş kalbim.

Sen benim büyüttüğüm en son çiçek oldun
Ümitlerimin mezarında
Sakın dokunma ben seni o yokluğunda buldum
Sahte dünya oyununda.
Yaşıyorum bak bende...
Eğer bu yaşamaksa...

Nasıl da parıldıyor bakışları
Bizi hala  birlikte sanan fotoğraflarda
Acıyla büyümüyor bak anladım
Şimdi içimi yakar soramam yokluğunda

Her sabah uyandığımda,
Gülüşünle karşılaşmadan da,
Atıyo inat inatla hergüne
Taş olmuş kalbim.

Sen benim büyüttüğüm en son çiçek oldun
Ümitlerimin mezarında
Sakın dokunma ben seni o yokluğunda buldum
Sahte dünya oyununda.

Sen benim büyüttüğüm en son çiçek oldun
Ümitlerimin mezarında
Sakın dokunma ben seni o yokluğunda buldum
Sahte dünya oyununda.
Yaşıyorum bak bende...
Eğer bu yaşamaksa...

0 yorum:

Yorum Gönder