5 Ağustos 2012 Pazar

Yücel Arzen Herkes Unuttum Sanıyor Şarkı Sözü

Yücel Arzen:
Unutmaya çok çalıştım
Sensizliğe alışırken
Kader gibi aklımdasın
Aşk ölür mü kalp yaşarken

Sezen Kiremit:
Unutmaya çok çalıştım
Sensizliğe alışırken
Kader gibi aklımdasın
Aşk ölür mü kalp yaşarken

Yücel Arzen:
Yalan… Yalan http://tr-sarkisozu.blogspot.com/
Senden bilip yanıldığım
Yalan… Yalan
Sözlerine dargınlığım

Sezen Kiremit:
Hala küskün mü kalbin
Oysa dilimde ismin
Bıçağın ucunda kanıyor
Hala yanar mı için
Oysa koynumda resmin
Herkes unuttum sanıyor

Yücel Arzen:
Hala küskün mü kalbin
Oysa dilimde ismin
Bıçağın ucunda kanıyor
Hala yanar mı için
Oysa koynumda resmin
Herkes unuttum sanıyor

Sezen Kiremit - Yücel Arzen:
Hala küskün mü kalbin
Oysa dilimde ismin
Bıçağın ucunda kanıyor
Hala yanar mı için
Oysa koynumda resmin
Herkes unuttum sanıyor
Hala küskün mü kalbin
Oysa dilimde ismin
Bıçağın ucunda kanıyor
Hala yanar mı için
Oysa koynumda resmin
Herkes unuttum sanıyor

Söz: Sezen Kiremit - Hüseyin Balkancı
Müzik: Yücel Arzen

0 yorum:

Yorum Gönder