5 Ağustos 2012 Pazar

Yücel Arzen Benim Kadar Şarkı Sözü
Solist: Sezen Kiremit - Yücel Arzen

Yücel Arzen:
Söyle seni kim sever
Benim kadar… Benim kadar
Söyle seni kim özler
Benim kadar… Benim kadar

Sezen Kiremit: http://tr-sarkisozu.blogspot.com/
Söyle seni kim sever
Benim kadar… Benim kadar
Söyle seni kim özler
Benim kadar… Benim kadar

Yücel Arzen:
Söyle seni kim anlar
Canını uğruna adar
Yokluğuna kim yanar
Benim kadar… Benim kadar
Söyle sana kim can der
Kim ağlayıp kim güler
Ömrünü perişan eder
Benim kadar… Benim kadar

Sezen Kiremit:
Söyle seni kim sever
Benim kadar… Benim kadar
Söyle seni kim özler
Benim kadar… Benim kadar

Yücel Arzen:
Söyle sebebim söyle
Söyle sancım sen söyle
Çözülmez bir bilmece
Senin kadar… Senin kadar
Son bir defa dur desem
Hep yanımda kal desem
Ben yangınım savur desem
Külüm kadar… Külüm kadar

Sezen Kiremit:
Söyle seni kim sever
Benim kadar… Benim kadar
Söyle seni kim özler
Benim kadar… Benim kadar

Söz -Müzik: Yücel Arzen

0 yorum:

Yorum Gönder