2 Ağustos 2012 Perşembe

Ravi İncigöz Sek Şarkı Sözü
Duru bir suydum senden önce
Sek bir rakıydım düştün yüreğime
Ayrışmaz artık karıştın benliğime
Beni seven senli sever

Gönül söz dinleseydi
Bitti deyince biterdi
Sözde bitti kalpte değil
Senin yanın benim yurdum
Sanma ki ellerin oldum
Onlara da seni anlatıp durdum

Sürmedim elimi başkasına
Nefesim kadar yakınken
Başka türlüsü olur muydu ki?
Sen kalbimdeyken
http://tr-sarkisozu.blogspot.com/

Sürmedim elimi başkasına
Nefesim kadar yakınken
Başka türlüsü olur muydu ki?
Sen kalbimdeyken...

Beyaz bir sayfaydım senden önce
Kokulu mürekkeptin aktın yüreğime
Silinmez artık yazıldın kaderime
Beni seven senli sever

Gönül söz dinleseydi
Bitti diyince biterdi
Sözde bitti kalpte değil
Senin yanın benim yurdum
Sanma ki ellerin oldum
Onlara da seni anlatıp durdum

Sürmedim elimi başkasına
Nefesim kadar yakınken
Başka türlüsü olur muydu ki?
Sen kalbimdeyken...

Sürmedim elimi başkasına
Nefesim kadar yakınken
Başka türlüsü olur muydu ki?
Sen kalbimdeyken...
Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 yorum:

Yorum Gönder