3 Ağustos 2012 Cuma

Ozan Çolakoğlu Dım Dım ft. Sertab Erener Şarkı Sözü

Kendime iyi davranamadım
Son günlerde de pek iyi uyuyamadım
Sonra boşverdim bi çay aldım
Gözlerimi kapatıp mırıldandım

Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım

Umrumda değil düşmüşüm kalkmışım
Kalp mi kırmışım günah mı almışım
Dilime güzel bi şarkı dolamışım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım

Ses cıkarmadım toz kaldırmadım
Yinede kimseye yaranamadım
Sonra boşver dedim bir çay daha aldım
Gözlerimi kapatıp mırıldandım

Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım

Umrumda değil düşmüşüm kalkmışım
Kalp mi kırmışım günah mı almışım
Dilime güzel bi şarkı dolamışım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
Dokunmayın bana aklımda değil başım
http://tr-sarkisozu.blogspot.com/
Mırıldandım mırıldandım mırıldandım

Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım
Dım dım dım mırıldandım

Söz: Can Temiz
Müzik: Demir Demirkan, Sertab Erener

0 yorum:

Yorum Gönder