5 Ağustos 2012 Pazar

Yücel Arzen Affet Şarkı Sözü
Solist: Ezgi Elkırmış - Yücel Arzen

Yücel Arzen:
Kalbimde bir yangın var hiç sönmüyor
Ateşime yağmur olsun ellerin
Bu da gelir bu da geçer diyorlar
Bilmiyorlar hiç aklımdan çıkmıyor ki hasretin

Ezgi Elkırmış:http://tr-sarkisozu.blogspot.com/
Ne söylesem çaresi yok geçmişe
Pişmanım ah beni vur yerden yere
Sana geldim hükmüne pervaneyim
Avareyim tut elimden düşmüşüm dilden dile

Ezgi Elkırmış - Yücel Arzen:
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet… Affet
Beni affet… Geri çevirme
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet… Affet
Beni affet… Geri çevirme

Ezgi Elkırmış:
Ne söylesem çaresi yok geçmişe
Pişmanım ah beni vur yerden yere

Yücel Arzen:
Sana geldim hükmüne pervaneyim
Avareyim tut elimden düşmüşüm dilden dile

Ezgi Elkırmış - Yücel Arzen:
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet… Affet
Beni affet…Geri çevirme
Günahıma mezar etme
Yaşar iken yalan etme
Keder oldum heder etme
Affet… Affet
Beni affet…Geri çevirme

Söz: Irsel Çivit - Yücel Arzen
Müzik: Yücel Arzen

0 yorum:

Yorum Gönder