3 Ağustos 2012 Cuma

Sıla Yoruldum Şarkı Sözü

Bi' rüzgara kapıldım gidiyorum
Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum
Bi' rüzgara kapıldım gidiyorum
Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum
Hem çok seviyorum dostlar başına
Hem sıcak demir aşk olsun tutana
Hem çok seviyorum düşman başına
Hem sıcak demir aşk olsun tutana

Ben yoruldum söyle
Senin gücün var mı hala
Kaç yenilgi var söyle
Ömürde Allah aşkına

Akışına kapıldım gidiyorum
Sonum hayır mı şer mi bilemiyorum
Akışına kapıldım gidiyorum
Sonum hayır mı şer mi bilemiyorum
Hem eriyorum günden geceye
Hem kapı duvar verilmiş sözlere
Hem eriyorum günden geceye
Hem kapı duvar verilmiş sözlere

Ben yoruldum söyle http://tr-sarkisozu.blogspot.com/
Senin gücün var mı hala
Kaç yenilgi var söyle
Ömürde Allah aşkına

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Sıla Gençoğlu, Efe Bahadır

0 yorum:

Yorum Gönder