17 Nisan 2013 Çarşamba


Rafet El Roman Yadigar Şarkı Sözü

Susuyorum efil efil içim içim çekiyorum
Amidi o gidişin dönüşü yok biliyorum
Ama hep ama hep ama hep aklımdasın

Ölüm derin bir uyku sabahın olmayacak
Yatağın serin kuytu güneşin doğmayacak,
Ama ben ama ben ama ben seninleyim

Sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
Ya sen geç ya ben erken kavuşamadık
Sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
Ya ben geç ya sen? erken kavuşamadık.

Yadigar bu aşkın bana yadigar
Sözüm var ölene kadar bu aşkın bana yadigar
Yadigar bu aşkım sana yadigar
Sözüm var sonuna kadar aşkım sana yadigar

Gönlümü paylaşacak canımı bağlayacak
Seni yar diyar ah bir kimsen olmayacak
Ama ben ama ben ama ben seninleyim

Evrim zaman doluyor artık kavuşmak çok zor
Kader aşkla sınandık başka hayata kaldık
Ama sen ama sen ama sen benimlesin

Sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
Ya sen geç ya ben erken kavuşamadık
Sen ve ben çok ezelden aşka kutsandık
Ya ben geç ya sen erken kavuşamadık,

Yadigar bu aşkın bana yadigar
Sözüm var ölene kadar bu aşkın bana yadigar
Yadigar bu aşkım sana yadigar
Sözüm var sonuna kadar aşkım sana yadigar

Yadigar bu aşkın bana yadigar
Bu ruhum kül olana kadar bu aşkın bana yadigar

Söz: Kerim Büyükarslan
Muzik: Kerim Büyükarslan

0 yorum:

Yorum Gönder